Friday, January 21, 2011

Salam.....


Hurm....dah lame ek aku xmenulis entry. Actually,aku agak buzy sekarang nie. Aku pun xtau nak tulis ape. Okay2,alasan yang sama...hahaha...Untuk pengetahuan korang la,aku sebenarnye xbrape minat menulis karangan sejak kecik...okay,2 tipu...(kecik2 xpandai menulis lagi). That's why,cara penulisan aku nie maybe agak memboringkan. Tapi,small matter jer. Nie kan belog aku,so aku je la yang baca. Kah kah kah...

Tiba2 aku teringat satu kisah yang berlaku beberapa hari yang lepas..Kisah ape? kasi suspen sikit...
Jeng jeng jeng....Sem nie aku dah ubah trend pkai tudung okay. Kalau dulu pakai tudung bawal jer,skarang tiap2 hari aku pakai shawl. Ciap ade reben bagai kat atas kpala..Bajet comel la 2 walaupun xbrape nak comel...I sedar diri ok...hehehe


Entah dari mane idea aku hari 2,tibe2 jer nak pakai rama-rama @ kupu-kupu kat atas kpala aku. Hiasan semata2 tidak ade kena mengena antara yang hidup ataupun telah mati. Lokasi kejadian dekat DKEP 13,kelas Statistik dengan Hj. Mazlan (pensyarah)...Tengah2 aku kusyuk dan tawaduk bertanye soalan dekat kawan aku Farah,aku terdengar suara orang sedang bercakap2...Rupa2nya pensyarah aku tengah berdiri kat depan kitorang. Pastu,die tnye nama aku...So aku dengan confident yang amat,bagitau la...Saya MAI...

Tibe2 dia senyum2...aku pun naik hairan..Then,die cakap saya nak bagi nama baru boleh x? Hah??? (kata aku dalam hati) ....Saya nak panggil awak Cik Kupu-kupu...Hahaha....tibe2 cam sedap plak name 2...
Tapi bukan aku sorang je yang kena okay. kawan aku,Farah ( Cik Bling-bling) & Laila (Cik Kotemporari)...Amacam,hebat x name baru kitorang?

Opssss...tanaman aku kat farmville dah sampai mase nak kena tuai...So,nie ending utk entry aku kali nie yea...Tibe2 teringin nak dengar lagu Aiman,Cinta Terakhir...Tangkap lentok tau lagu 2...hehehe








p/s: layan lagu camnie pn best gak...





1 comment:

  1. ait2x...nice blog nice entry...uhh kaw senyap-senyap je ade blog kan ;)

    ReplyDelete