Saturday, February 19, 2011

Aktiviti masa lapang.

Holla.....

   Lamernya xupdate blog...Minggu lepas aku dah update,tapi bile dah publish tibe2 jer tulisan jadi kecik macam semut . So,aku pun amik keputusan remove entry tue...Ha ha ha... Dah 2 hari aku xdapat online,tup-tup hari nie aku dapat...Yeeehaaaawwww....Eksaited bukan main...Mase xdapat online 2,ade la keje yang aku buat. Kononnya nak isi mase lapang la...Acu teka,aku buat ape...

    Pada mulanyer,aku nak try buat header untuk blog aku. So,aku try la pun mulakan keje2 crop gambar kat photoshop. Then,ble dah agak2 nak ciap,aku pun try save dalam format jpeg. Tapi,sangat2 menghampakan... Format 2 xde la plak kat dalam photoshop aku. Berbekalkan semangat yang masih berkobar-kobar,aku try bukak Paint plak. Last2,nie la hasil yang aku dapat. Lukisan pertama aku,comel x? Huhuhu.... 

 

                                    sory,klau agak buruk di situ....haha 




Next lukisan aku....tadaaaa.....



                                      adakah lebih baik dari yang first?




Ok.itu jer lukisan yang mampu aku ciapkan...Next time,nak lukis banyak2 pastu taruk lagu...hahaha.




p/s: internet kat kolej asyik meragam jer....






















No comments:

Post a Comment