Sunday, November 21, 2010

Hari Pertama

Assalamualaikum..Hello..Vanakkam..
Hari nie merupakan hari pertama aku yang bernama di atas memulakan entry di blog nie. Dah name ari pertama kan,so xde la cerita2 menarik yang aku nak kongsikan. Sori..sori...macam lagu korea Super Juniour tu la. Congrat to my cousin coz dah pun selamat melahirkan seorg baby gurl yang tersangat la kiut miut dan membuatkan hati aku nie teruja untuk sentiasa menatap wajahnya. Aku pun xsure la name sebenarya,tapi rase2nya Kasih Mawar Damia..Kalau tak ditukar la ye...Sori la sekali lagi coz aku tak sempat nak kongsikan gambar Kasih buat masa sekarang. Maybe next entry la kot jika berkesempatan. Selamat berholiday juga diucapkan kepada kawan2 ku yang telah selamat berjuang menghadapi paper IT semalam. So,aku terpaksa menamatkan entry pertama aku di sini jer. Suara Kasih pun dah berkumandang nampaknya coz telah di usik oleh nurse yang baru jer sampai.

No comments:

Post a Comment